torsdag 3 januari 2008

Landat!

Nu har vi landat i Chennai! Flygresan var bra. Jag var lite sugen på att flytta in i businessclass! Jag har inte åkt det tidigare... Där finns precis allt man behöver för att må bra! God mat, Champagne, några olika fina viner, lyx lypsyl, handkräm, olika filmval, TVspel, sköna fåtöljer med massage..... U name it!

Jag tittade på Harry potter och den där filmen med råttkocken - Lagom lättsmält och ångestdämpande.


Idag har Mats Jobbat och jag har plockat iordning våra saker på hotellrummet. Har även spanat efter spindlar, men som tur är såg jag ingen. Ikväll ska vi träffa två som Mats jobbar med och äta på hotellet.
Det verkar som det kommer bli ordning på vår lägenhet ganska snart. De hyrda möblerna kommer i morgon och eventuellt får vi bredband och kabelTV då också. På måndag ska vi intervjua husor så det blir ordning på torpet!

Inga kommentarer: