fredag 9 januari 2009

Återkommer

Hinner inte blogga så mycket nu. Jag håller på med slutprojektet på skolan och det ska vara inne nästa lördag. Vi har i uppgift att göra en restaurang -med allt från inredning till logga, menyer, tändsticksaskar och marknadsföring. Än så länge går det bra, men jag har inte börjat med annonser, menyer och loggan är på skissnivå än så länge.
Känner mej lite deppig också över att vara tillbaka här. Man är så låst och kan inte göra något utan bilen. Känner inte heller att jag vill göra något. Har shoppat det jag vill ha och Anna och Anne-Louise är borta. Måste rycka upp mej snart och försöka se lite positivt. JA! Här kommer en Saker som är BRA-lista!

1. Solen. Det är lagom varmt nu.
2. Jag får sova på morgonen.
3. Leema har fått gå ner i timmar med samma lön som innan. Nu får jag vara själv lite mer.
4. Skönt att inte bo i väska.
5. Skönt med mer fuktigt klimat, så inte huden krackelerar.
6. Mindre risk att bli förkyld (så länge man håller koll på ACn).

Nu kommer jag inte på mer. Det dåliga listan hade blivit jättelång, men jag ska försöka att inte tänka på det ALLS!

Inga kommentarer: