fredag 8 augusti 2008

Till alla trogna bloggläsare

Som ni märker är jag kass på att skriva ibland. Förlåt, men det är infrastrukturens fel, eller bristen på den kanske man ska säga. I encyklopedin på nätet beskrivs infrastruktur så här:
Infrastruktur, anläggningar som anses vara nödvändiga för att samhället skall fungera.
Och det fungerar ju inte, så därför finns det inte någon. Jag sitter där ute på "vägarna" timme efter timme ibland. Leema har varit ute i tre timmar nu för att löpa köttfärs...
Snubben som uppfunnit systemet med gator här måste varit hög, eller bara i sitt esse av kreativitet. Inte ens dom som ritar kartor hänger med i den här mannens tankebanor!
I alla fall så hinner jag inte skriva, för jag måste ju ut och konfrontera stan för att kunna skriva om något. Moment 22.
Sjukt dålig ursäkt, men lite sanning är det. Jag gör ju andra saker också som gör att bloggen ibland hamnar längre bak i prioritering. Jag planerar bröllopsfest, ritar och fixar bilder.
Det jag vill komma till i alla fall är att ni som inte får nog av Indienäventyr kan kolla på denna blogg: http://toorn.blogspot.com/
Det är en annan Sony Ericsson fru som skriver där. Mycket bra läsning!

Inga kommentarer: