onsdag 20 augusti 2008

KL, BK mm


Nu är vi tillbaka i Indien efter långweekend i KL. Snyggaste paret vid Petronas Towers var vi:)
Under helgen shoppade vi, festade, åt god mat och umgicks. Mycket trevligt! Mycket bra stad! KL är som en blandning av Thailand, med de små barerna och haken, och västerländs storstad, med shopping center, skyskrapor och flärd.
Killarna fick mycket elektronik shoppat och medan dom hängde i tråkbutikerna tog jag mina chanser att erövra några nya skor och lite andra tjejgrejer. Jag fick också ett mycket fint halsband av min generöse man. Design a la Thomas Sabo. (Tack tack, honey). Har kollat in det länge, men nu hänger den lille roboten om min hals! Längtar tills jag får ha det tillsammans med den nya svarta klänningen jag köpte på Zara och mina nya svarta partydojjor!
Som final på resan fick vi var sitt Whopper meal på Burger King. Nu klarar vi oss några veckor till på bönor och koriander!

So, back in the Dirt! Har i alla fall en ganska fin datorpark som ni ser... Blir bara så förbannad på alla dessa jäkla sladdar!!! Vet inte hur jag ska gömma dom! Frustration! Det är dock en bra oas när man inte pallar med resten av myllret...

Inga kommentarer: