tisdag 26 februari 2008

Semester

I morgon kväll bär det av till Thailand! Det var planerat till en långsweekend, men eftersom jag fyller år på tisdag vill vi inte flyga hem då och det enda flyget som passar går från Bangkok fredagen den 7 mars. Sååååå synd... NOT! Det ska bli väldigt skönt att komma bort från Indien och få spana lite på blekfeta turister! Vi har ju försprång på brännan för en gång skull.  
Jag har även hört ryktas om att det finns falukorv och makaroner på vår slutdestination, Koh Samui!
Nu blir det tyvärr några dagar utan bloggande, men jag kan inte påstå att jag är så frekvent i vanliga fall heller... I morgon ska jag packa och förbereda mej inför eventuell abstinens av kor, sopor och bajs. Om det skulle ske får jag bita i det sura äpplet och hålla tillgodo med strand, bad, snorkling och paraplydrinkar ; )

Hasta la vista!



Inga kommentarer: