lördag 4 oktober 2008

I´m Pink and I´m proud



Vad gör man när man inte kan sova? Jag bild-googlar korv, varmkorv, hot dog och wurst. Det är bland det bästa jag vet! Mycket ska man se innan ögonen trillar ut!
Jag bild-googlar andra saker också. typ detta:

Och inser att min sovfrilla är jäkligt lik Roddans...

Saknar den här skivan och tänker tillbaka på den gamla goda tiden när man fick sova i fjällräven-dunjackan och lyssna på first cut is the deepest på repeat hela natten.
Andra saker jag har gjort sen jag gick och la mej och försökte sova är att komma på så många saker som möjligt som jag varit eller gjort sen jag föddes. (Typ singel-ihop, sambo-dumpad, särbo-gift, norrlänning, gotlänning, skåning, göteborgsbo... fotbollstjej, gymnast, karate kid, badmintonbuse, basketbabe, allergisk, husägare, bilägare, närsynt). Har fastnat lite i detta... rödhårig, blond, lilahårig, svarthårig, brunhårig, rakad...
Tänker också på hur jag ska lösa Forsbergsupgiften. Har gjort en logga som jag gillar, men vet inte om jag ska ha den på ett stående eller liggande visitkort. Svårt val.
Nu kan jag inte skriva mer för datorn får ström av reservbatteriet och det känns som jag också får det.

Inga kommentarer: