måndag 9 mars 2009

Diet, diet, diet

Jävla indier. Idag var jag hos skräddaren. Varje gång jag kommer dit säger hon att jag gått upp i vikt och jag är hos henne ganska ofta. Jag har ju gått upp sen vi flyttade hit, men inte mellan varje gång jag kommer till henne. Då hade jag vägt mycket mer! Idag sa hon det igen och jag blev så jävla sur och sa att jag inte gjort det. Har faktiskt inte gått upp sen sist jag var där, snarare gått ner 1 kilo, men då sa hon:
-But you look very chubby in you face!
Tack för den du! Hon skulle bara veta hur jag kämpar på gymmet och försöker hålla igen med mat och godis, men det är svårt! Nu är det i alla fall träning varje dag och inget vin, inget godis! Blir så arg så jag får en kick att kämpa, vilket är bra, men jag blir också ledsen att hon säger så. Planen är denna för veckan som är:

Frulle: Omelett
Träning 45 min
Mellanmål: Frukt
Lunch: Sallad med tomat, lök, kapris och gurka. Kanske en oliv om jag varit snäll!
Mellanmål: Frukt
Om det är sen middag måste jag ha ett till mellanmål= Syltad ingefära med soja och wasabi=LOVE!

Middag:
Måndag: Sallad och broccoli
Tisdag: Bulgursallad med feta
Onsdag: Indiskt med max en matsked fett
Torsdag: Pastasås med tomat och tonfisk med fiberpasta
Fredag: Vet inte än. Kanske Sushi eller något med kyckling
Lördag: Vet inte. Kanske Wok.
Söndag: 35 pizzor, 15 cheeseburgare och 12 kilo godis :) och 15 flaskor av fylligt rödvin!

Idag har jag följt planen och dessutom gjort 40 extra sit-ups!
Jag vet att jag inte ska bry mej om vad folk säger, men jag vill gärna gå ner några kilo och hålla mej i form. Är dock svårt utan vardagsmotionen som är omöjlig här! Kämpar i alla fall på!

Inga kommentarer: