torsdag 6 november 2008

Still Housewife

Leema är fortfarande sjuk, så jag är min egen husa på heltid. Det är ju så jäkla mycket att fixa i lägenheten! Dessutom har vi indiska städredskap= en sop av palmblad och en mopp utan sån där grej som man vrider ur med. Det är så himla tråkigt att städa och det blir skitigt direkt när man är klar med allt igen. Strykningen har jag struntat i. Att stryka är det absolut värsta!
Igår upptäckte jag myrstigar i hela vårt kök, så jag tillbringade dagen med att mörda flera tusen myror och fick sedan rensa hela köket för att få bort dom. Inte nog med att dom är små och många. Dom bits som attans. Värre än myggor. De har dessutom invaderat vår vattenmaskin, så för varje glas man dricker får man lite extra protein på köpet, men jag bryr mej inte om små kryp i maten längre. Då hade jag inte kunnat äta något här. Najs.

Inga kommentarer: