torsdag 11 mars 2010

Här är ditt kylskåp!

Vad blir det till middag idag, älskling?
Ja, vem vet. Något med champagne kanske? Detta ÄR vårt kylskåp :) Det är inte alltid det ser ut så här, men en viss födelsedag gav sin skörd...
I morgon blir det räkor från IKEA (ligger i frysen. Inte kylen) och... Champagne. Längtar redan!
Andra planer för helgen är att reklamera min Samsoniteväska som inte pallade trycket på expat-livet. Vi ska även gå på spa, baka pizza och jag har lite kläder som ska inhandlas till vårgarderoben. Hoppas att Mats är med på mina planer, men jag har liksom bakat in sånt som han tycker är halvkul med sånt som han gillar... Det blir alltså en calzone - En pizza med en massa skit i.
Slutligen citerar jag Coco Chanel;

"Det finns bara två tillfällen i livet då jag dricker champagne. När jag är kär och när jag inte är det."


Inga kommentarer: