tisdag 21 april 2009

Himma ve



Har gjort några kollage på vårt hem. Vi kom ju hit i princip utan saker. I möbelväg hade vi med oss våra 7an stolar och ett IKEA sideboard, samt lite tyger för att piffa upp. Hemmet är nu klart och jag måste säga att jag är nöjd med tanke på förutsättningarna! Jag kan oblygt säga att jag gjort ett skitbra jobb! Alla våra möbler är tillverkade på tvivelaktiga "hål i väggen ställen"!
Att bo i Indien och ha intresse för inredning och design är inte helt lätt, men det går. Man får inte vara för kräsen, eller mer så här; Jag är megakräsen, men allt är så billigt här, så man kan flumma och göra egna möbler nästan gratis! 
Min Sverigestil är inte riktigt denna, men jag har till 10000000% gjort det bästa av situationen och även fått inspiration till mina övriga kreativa projekt av alla färger, material och mönster!

1 kommentar:

Unknown sa...

Håller med om att du har gjort ett skitbra jobb!